dijous, 4 de novembre del 2010

EXCURSIÓ A LA SERRA DE LES VELES

CURS 2011-2012

El 18 de novembre era un dia ennuvolat, però, com no plovia tots els de 3r, 4rt, 5è i 6è ens vam trobar a la Plaça Maimó amb els mentres i el Jordi que ens guiava i vam començar a caminar cap a la Serreta de les Veles, l’ermita de Solicrú i la torre de Campredó.
Vam atravessar per sota l’autopista passant per un túnel, va ser molt emocionant !!
Alguns camions ens saludaven fent MOOOCC MOOOOOCC !!!
També vam passar pel davant d’unes canteres de pedra on dodiem vore com és la muntanya per dins.
Vam vore alguns llocs superbruts perque algú llença escombreries al mig del camp !! Socorrooo, aagggsss !!
També vam fer algunes PARADES TÈCNIQUES per situar-nos i exploràvem el paisatge amb els prismàtics.
En arriban dalt de la Serra vam poder veure i estudiar el paisatge de plana, amb el riu, camps, delta,...
Continuàvem el camí pel corriol seguint les fletxes roges i les fites fins arribar a l’ermita de Solicrú. Allí vam dinar i vam fer una gimcana molt divertida.
També ens va ploure una mica però igual vam arribar a la torre de Campredó, vam pujar dalt de tot i vam jugar a bous.
Per sort ens van vindre a buscar i vam tornar cap a casa en cotxe, ben salvats i alegres.

Si voleu veure les fotos feu clic aquí.

VISITA AL CARREFOUR D'AMPOSTA

Aquest octubre els xiquets i les xiquetes de 3r i 4rt vam anar a aprendre a comprar al Carrefour i també ens van ensenyar coses sobre l’alimentació sana fent jocs amb una ruleta i un dau gegant.
Desprès vam anar per grups i una monitora per dins del Carrefour vestits de cuiners a comprar una llista de coses i les anàvem posant a un carretó. Vam xalar un munt !
Després ens van donar un esmorzar i regals: una llibreta de notes, una genda, gorro i davantal i una motxilla... vam tornar ben contents.
QUINA EXCURSIÓ TAN DIVERTIDA !!!

CURS 2010-2011

EXCURSIÓ AL DELTA DE L'EBRE

El passat dia 25 d'octubre els alumnes de cicle mitjà vam anar d'excursió al Delta.
Vam anar a l'Escola del Parc de Deltebre on ens van fer una xerrada sobre el nostre delta, la seva fauna i la flora. Tot seguit, vam visitar l'ecomuseu on ens van explicar el procés de l'arrós i la diversitat d'animals i plantes que tenim al nostre entorn.
A l'hora de dinar, vam anar al costat del nou pont que uneix el poble de Deltebre i Sant Jaume d'Enveja, anomenat “El passador”.
Per finalitzar la sortida, ens van portar amb barca fins la desembocadura del riu Ebre.
Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre moltes coses del nostre entorn.